Followers

Saturday, February 07, 2009

kawan-kawan..boleh bg opinon tak???

kawan-kawan..
saya ada masalah..
saya tak tau k camne nk seleseaikan masalah saya ni..
saya nk minta pendapat korang..
camne nk selesaikan masalah ni..


macam ni..
saya ada seorang kawan..
dia adalah kawan yg paling rapat dengan saya..
sungguh rapat..
lebih daripada seorang kawan..
sbb sy dh anggap dia..
S.A.H.A.B.A.T saya..
sampaikan ader yg mengatakan kami sebagai kembar..
atas sebab keakraban kami..

tapi..tu suatu ketika dulu ..;'(
sekarang ni..
kami semakin jauh..
jauh....jauh sgt2.. :(


saya sedih..
kenapa boleh jadi mcm ni...
sedangkan kami amat rapat suatu ketika dulu..
kongsi kegembiraan sama-sama..
kongsi masalah sama-sma..
kongsi kesedihan sama-sama...


sekarang  ni dh x sama...
de je yg x puas hati atra kterorg
sy cuba buat mcm biasa..
tp x boleh....
walaupun x pernah di ungkapkan dgn kate2..
tp sy faham..
die dh berubah..
x mcm dulu2..

sy rindukan keadaan yg dulu..
gelak ketawa..bersedih sama2..
kwn2..tOlong saya..;((
camne nk seleseaikan prOb sy ni...

6 comment:

matjang said...

hurmmm...bw berbincanglah jana, mesti ok punye

miss jana chibi said...

thnks matjang 4 ur advise

paktam@jengka said...

salam jana..

Bomba kata kalau nak padamkan api yang membakar,kita mesti sembur pemdam api pada pangkal api tu, baru boleh padam.. sama jugak mcm mslah jana ni. orang kata kalo nak selesai satu2 masalah tu, mesti tengok puncanya..Ptam rasa kalo dah dpt selesai pncanya, mesti bleh selesai..

takpun gune org tengah, kwn2 jana pun ramai kan? mtk diaorg tlg ckp dgn mmbr jana tu..

insyaAlllah..semua akan selesai..

miss jana chibi said...

ntahla..x tau ape puncanye..=(

k..thnks paktam..

RK said...

babe,

engkao rase die da bruba~
agak2, die rase ko da brubah x?
ni ade stu cdgan~

korg mesti ade satu port yang ade kenangan yang kao xleyh lupe, die pon xleyh lupe,

ajak die pegi, sempoi2 je, kat sane baru kau cube kenang (scare luahan) kenangan indah korg 2 kat citu, tgk reaksi die,

tekenang ke, syahdu ke, emosi ke, xde pape ke,
pastu cakap slow2 la, kao rase die da bruba..
tgk die jawab ape,
perhaps die akan cakap." kau pon da brubah jana".

terima, MNX MAAF, dan bergerak ke arah perhubungan yang lebih baik~

Allah maha kaya~

miss jana chibi said...

thanks RK 4 ur advise yg amat berguna tu..

insya'Allah..nnt sy cube..

tQ..:)

Related Posts with Thumbnails

MY BIRTHDAY

Lilypie Kids Birthday tickers