Followers

Thursday, December 18, 2008

Alhamdulillah.. ;))

pagi2 lagi mmber sms suruh aku check result..
alamak...result dh kuar ke??
hhuhu;p

berdebar2 je aku rase..
check sms jek...
so aku pon mule maip punat2 handphoneku
"UM RESULT JANA3PEAS ****** & send kat 15888"

aku tersenyum..
alhamdulillah CGPA naik lg.. ;))

walaupun tak byk sgt naiknye..
tp bersyukur sgt dpt pointer naik..
coz paper sem lepas mmg tough2 giler..
dengan byk lagi masalah time tu..hurmm

mekasih kat kengkawan yg byk membantu spnjg waktu exam hari tu..
terutama zie..tOklie...
korang berdua byk membantu aku..huhu
sem depan kiter wat study group lagi eh..;))
tak lupe..tahniah gak kat tOklie..
result ko mmg dahsyat giler..;))


harap2 sem depan merangkap sem last aku result aku bertambah baik..
insya'Allah..
usaha tangga kejayaan..
yg penting jgn malas2 study..
usaha + tawakkal..insya'Allah berjaya..;))


;))

4 comment:

ielamorry.om said...

huhu...
tahniahla pointer jana naik ;))

kite turun sikit..
tp still alhamdulillah maintain la ;)

hee..lagi seminggu lebih dah nk kne naik sem baru...mcm skjp gile cuyi.. ha. ni satu lagi ke-tension-an!
adeh...;P

Misz JAnA said...

hehe...
mekasih cik iela...
tahniah gak ..;))

a'ah..jap g nk naik sem baru...
rse cam jap je...
a'ah..t.e.n.s.i.o,n
huhu

~Ap@i~ said...

ai.. tahniah.
apai da lme x chat ngn girl atas sebab2 t'tentu.
tp skang da leh da..huhuhuhu

Misz JAnA said...

sbb ape apai??
mst kne marah ngan girlpren eh??
hehhe;p

Related Posts with Thumbnails

MY BIRTHDAY

Lilypie Kids Birthday tickers