Followers

Friday, February 20, 2009

tagging by Zuwairy

1) Anak Kunci
Kegunaan asal - untuk kunci pintu, laci dan apa2 yg berkunci
Kegunaan lain yg aku pikir : buat gores kad topup...hahah;p

2) Penutup Pen
Kegunaan asal - tutup pen, x nak kasi dakwat kering
Kegunaan lain yg Karl pikir : buang je dlm tong smpah.hehe

3) Botol Mineral
Kegunaan asal - tempat simpan air
Kegunaan lain yg aku pikir : jd pasu bunga poN okey..heheh

4) Paper Lama
Kegunaan asal - leh digunakan utk buat draft paper
Kegunaan lain yg aku pikir : buat bungkus nasi lemak..;)

5) Seluar Dalam Lama
Kegunaan asal - pakai kat dalam bukan di luar
Kegunaan lain yg aku pikir : uiksss...buang jelah..huhu;p

6) Lesung batu
Kegunaan asal - menumbuk belacan, dsb
Kegunaan lain yg aku pikir : pecahkan ais batu..pecahkan pale org..hak3..;p

7) Langsir
Kegunaan asal - kehiasaan umah/keceriaan umah
Kegunaan lain yg aku pikir : kalu elok g..wat alas meja pOn oke..kalu da buruk..jd kain buruk je la..hak3

8) Komputer ofis
Kegunaan asal - buat keja rasmi
Kegunaan lain yg aku pikir : buat keje2 x rasmi,chatting..blogging..myspaceing....ape2ing lg la..hak3

9) Duit Syiling
Kegunaan asal - nak lengkapkan duit kertas
Kegunaan lain yg aku pikir : buat tmbang bas...

10) Laman Blog
Kegunaan asal - menulis dan mencari sahabat lama dan baru, tukar2 pendapat
Kegunaan lain yg aku pikir : blogging la..dikale kebosanan...cri kwn2..hehehe

0 comment:

Related Posts with Thumbnails

MY BIRTHDAY

Lilypie Kids Birthday tickers