Followers

Sunday, November 29, 2009

Takde Tajuk

adesss.. da lama aku x menjenguk
n mengupdate blog aku nih..
dah bersawang dah blog aku..huhu

Hari ni baru tergerak hati nk update blog nih..
ape pn belum terlambat aku nk ucap
SELAMAT HARI RAYA QURBAN
buat seluruh umat islam di dunia ini..




 ni bukan pic raye ...tp pic mse kenduri akikah 

anak buah ku prtghn bulan oktober lepas...hehehe
ermm..tahun ni  bertambah lagi ahli keluargaku..
coz kakak sulungku n kakak ipar ku telah 
melahirkan baby yg comel2.....



Pic kat atas ni 2nd baby kakak ku yg lahir pd 14 september 2009
Lahir di Hospital Besar Melaka
dan bernama NUR BATRISYA UMAIRAH BT HUSAIRI




 Haa..ni plak anak sulung abangku ..
lahir pada 3 Oktober 2009
di Hospital Besar Melaka jgk..
diberi nama MUKHRIZ B. MOHD SHAHRIL


Hmm..okeylah.setakat ni je yg dpt aku kongsikan..
sbb dah xde idea nk taip ape ni..
kalu aku rajin,,aku update la blog aku ni..
huhuhu..byee


0 comment:

Related Posts with Thumbnails

MY BIRTHDAY

Lilypie Kids Birthday tickers