Followers

Friday, April 16, 2010

Selamat berjaya kepada calon ujian medsi 2010. Gud LUck!!

Tersebutlah kisah, hari ni 15hb april 2010 aku terlalu excited utk check result menduduki ujian medsi. Al-maklumlah, tahun lepas aku dapat amik exam ni, tp sure la tak dapat coz aku belum konvo lagi, huhuhu. Dari pagi aku cube check kat laman web Majlis Peperiksaan Malaysia, asyik tak dapat je. Dengan server down lagi la...haisss~ tension je rasa. 3 kali kot aku ulang alik kat cc Melaka Sentral semata-mata nk check benda alah ni je. First pagi, pastu tengahari, lepas tu petang. Tetap tak dapat- dapat jugak. 


Tapi aku tetap tak puas hati and then kat rumah aku cuba lagi sekali. Cuba banyak-banyak kali. Aduyai, line celcom broadband lak lembab. Pastu aku ym ngan member aku, mintak tolong dia checkkan. Alhamdulillah, aku berpeluang lagi untuk amik exam medsi DPLI ni. Kepada kawan-kawan yang tak dapat, cuba sekali untuk tahun hadapan ya. Jangan mudah putus asa. :)

                             
                 * Klik utk tumbesaran maksimum                        




p/s: kepada kawan-kawan yang sudah melepasi ujian mtest. Jangan lupa untuk semak panggilan ujian temuduga KPLI 17hb april ni ya. Gud luck & All the best

0 comment:

Related Posts with Thumbnails

MY BIRTHDAY

Lilypie Kids Birthday tickers