Followers

Saturday, May 01, 2010

150 JUTA - Fynn Jamal


Untuk kali 150 JUTA
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”

Di 150 JUTA kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”

AKU LAGI KENAL DIA

Dah lebih 150 JUTA kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

Di setiap 150 JUTAnya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata

“sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau salahnya saya
sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua–

"SAYA KENAL SAYANG SAYA

Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata
Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi senja
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada
Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa

RAHSIA KITA BERDUA.



Foot Note =D
comel kan lagu ni.. ^o^
sebelum ni tak kenal pun Fynn Jamal ni sapa..huhu :D 
&& orang yang tlh bertanggungjawab memperkenalkan
 lagu ni ni kat saya ialah kawan baik saya sendiri 
yang juga seorang BLOGGER iaitu ielaMorry

meh saya share kat korang pulak..
KLIK disini ye.. (^o^)V



3 comment:

ielamorry said...

Yey! Berjaya mempengaruhi jana juge~~~~ yohohoho~

miss jana chibi said...

ahahhahaha.....^^
nk buat cmne..pertama kali dgr dah jatuh cinta ahahhaha...:P

kid said...

best!!('',)

Related Posts with Thumbnails

MY BIRTHDAY

Lilypie Kids Birthday tickers