Followers

Saturday, June 12, 2010

Contest Anda Photogenic???

Rasanye tak terlambat lagi kot aku join contest ni memandangkn due date die 30 june 2010..&& now baru 12 jun kan??? tak kireee nk join gak walau tinggal sehari due date contest ni....hohOhohO =P Camne leh terjumpe cOntest ni??? sebanarnye td duk sibuk blOgwalking kat blog geng-geng blogger yang lain..duk bejalan sana sini...tersinggah di satu blog ni..al-kisah..TERnampak pulak banner Contest Anda Photogenic?? ni dengan tak semena2 aku TERklik le kat banner tersebut...lalu..TERnampak la contest ni anjuran seorang rakan blogger kita iaitu cik Izyan Izaty yang cun melecun ni..eh..eh. eh...ni bukan bodek tau....ikhlas dari hatiku yg suci murni ni..hihihi  (^.^)V


okey2..korang pOn malas kan nk membace bebelan aku yg tak sudah-sudah ni..huhhuhu -____- . Baiklah marilah kita terus ke syarat-syarat tersebut okey..

contoh pic photogenic dr cik izyan izaty


TERM && CONDITION

1.terbuka kepada semua peringkat umur.
2.gmabar anda seorang ! kalo ade org laen,saye REJECT, :p muahahaha !
3.gambar anda mestilar sePHOTOGENIC yg mugkin,nampakkn'umph~'nya .. hee :p , xkesah ber"edit ke tidak" yg penting 'umph~'nya saye nak tgk !! hihi :P
4.hanya sekeping gmabar sahaja d benarkn ok ?? kalo pakwe nak join,tunggu next contest yeah .. :)
5.mestilah menjadi follower YEYEN aka IZYAN IZZATY
6.sediakn entry khas untuk contest ni dan tag minimum 3org .[org2 yg d tag mesti tau ok ?? kalo x , saye SAMAN ! haha :P]
7.letakkan BANNER CONTEST yg ada d sidebar saya d BLOG anda ok ?? :)
8.tarikh tutp contest ini ialah 30 JUNE 2010 , bile dah tamat contest,saye akn announce kn ape hadiahnyer..jengjengjeng~!! mari akak abg adik ibu bapa join contest saye !! :) hadiahnyer mmg best,kalo saye anjurkn mmg best .. hihihi :p



okeyy....rasenye semua syarat-syarat aku dah cukup utk menjoinkan diri untuk contest ni..hehehhe..=P
&& pic yang aku pertaruhkan untuk contest ini ialah...........

jeng..jeng..jengg.... =P


tadaaaaa!!!!!




mintak maap la cik izyan..dis pic are originally from my fon ...maka kualiti pic pon kurengg sikit la kan..disamping kemalasan utk mengedit pic tersebut...maka saya persembahkan pic untuk contest ini kekekeke:P Photogenic-kah wahai tuan tuan & puan puan blogger semua???? kehkekeh =P ntah la..ape yg aku suke ttg gambo ni??? senyuman aku kot...cam pelik je kan??hahhahah:P dan juge tak lupe kepada jerawat yg bwh bibir tu..hahahhah:P sengett..takpelah..tak mengharap pOn utk menang..juz utk suke2 je..btw,,ni contest kedua aku sepanjang aku membabitkan diri dalam dunia blogger ini..cheewahhh..ahakss..^__^


okeylah..masa utk mengetag plak...disni saya dgn berbangganya ingin mengetag :







sekian.... ^__^




0 comment:

Related Posts with Thumbnails

MY BIRTHDAY

Lilypie Kids Birthday tickers