Followers

Saturday, June 18, 2011

Salam Semua

Alhamdulillah kehidupan semakin baik sejak akhir-akhir nie...hampir 3 bulan aku bekerja di Cimb..ye...masih dlm kontak lg..tp harap-harapnye kontrak aku dpt dismbung smpai jadi permenant nanti...harap-harapnya macam tula...

Sebenarnya banyak lagi impian aku yg masih belum tercapai lagi....tapi...sykurlah...dari sekarang aku nak bina & usahakan agar impian aku tercapai.Aku tau..bukan senang nak mencapai impian tu..Tanpa usaha..doa..sabar..dan jugak sokongan dari insan-insan yang rapat dengan aku, tak mungkin impian tu akan tercapai..

Jatuh..bangun dalam hidup nie dah jadi asam garam kehidupan nie...tanpa jatuh...tak mungkin aku jadi sekuat nie utk menempuh kehidupan yg serba mencabar nie...


Apa-apa pun..*chaiyok2 jana!!** hehehe.. x salah kan motivasikan diri sendiri... :)

0 comment:

Related Posts with Thumbnails

MY BIRTHDAY

Lilypie Kids Birthday tickers