Followers

Sunday, September 11, 2011

Tulips... :)

Salam ..
& Selamat Hari Ahad..

Sape korang kat sini yang jd penggemar bunga tulips..
boleh jd geng ngan aku..huhuhu
coz i'm a TULIPs LOVEr...hehehe ^^__^^
dibanding kan dengan bunge rose aku lbh sukakan tulips..
coz aku rase bunga tulips ni cantik2 sangat...
kepada sesiapa yg tak tau mcm mane rupa bunga tulips tu mcm mane..
meh aku sharekan kt korag sume kat belog kesayangan aku ni..hehe =D



















see???? cantik kan??? hohoho =D ni baru sikit....ada berlambak lg..
nie pun aku curik dr pakcik google..hahha=D
#okbai...

1 comment:

.:AiN iKeUchi:. said...

a,ah..silap kan..patut dulu ko konvo aku bagi bunga tulip jer ar eh..hahaha..tpi der jual ker..hak3

Related Posts with Thumbnails

MY BIRTHDAY

Lilypie Kids Birthday tickers