Followers

Friday, June 25, 2010

U MAKE ME SMILE :)

hai..... lama da aku tak menjenguk belog kesayangan aku nih....
ini adalah di atas sebab-sebab yang tertentu... (ceitt..awat ayat skema sgt ni..=P)
hm...sebenarnye aku msih dalam mood sedih... uwaaaa~ :'(

dengan rasa sedih && dukacitanya..
aku tak berjaya mendapat tempat dalam tawaran
DIPLOMA PERGURUAN LEPASAN IJAZAH AMBILAN JULAI 2010

waaaaa~ :'(
aku sedih.....
rasa macam da musnah harapan aku untuk bergelar cik puan cikgu..
sob..sob..sob
(maap..terlalu emo lak..huhu=P)

takpelah...bukan rezeki aku kali ni..
lagipun ramai kawan-kawan aku yg tak berjaya..
takpe..tahun spn ader lg....
yg penting aku tak boleh putus..kan???
chaiyok..chaiyokk..^___^


jom kita layan lagu dari pakcik kracker ni..hihi =D

U MAKE ME SMILE






2 comment:

meg shiei said...

namo sedey2 jana..ade hikmah 2..rmai cikgu mati awl sbb tension..take it from d bright side k....

xmo try ngajo kat kolej swasta?

Nor Anis Mohd Yasin said...

jana, my dear friend...
dun worry...sooner or later you'll find the best job okay...keep on searching any opportunities, dont let it go..........hehehe....

Related Posts with Thumbnails

MY BIRTHDAY

Lilypie Kids Birthday tickers