Followers

Monday, September 13, 2010

Takde tajuk T_T

Lama aku tak buat entri baru kat blog aku ni. Entah la..malas nk update pon ade...takde cerita yang menarik kot yang aku nk kongsikan lam hidup aku. hmm...tiba-tiba je tergerak hati nk update dalam blog ni...maybe sebab takde orang yang aku nk luahkan apa yang aku rasa sekarang ni...si dia pun dah mula kerja..kawan-kawan pun bz, almaklumla tengah beraya..T_T Aku rase sakit hati..serius aku sakit hati sangat-sangat. Aku rasa macam nak je luahkan semua kat dia..Nak je aku marah dia depan-depan. Nak je aku tampar muka dia banyak-banyak kali.Biar dia rasa apa yang aku rasa selama ni. Biar dia tau sakit hatinya aku kat dia. Tapi.......tu semua angan-angan je...aku takde kekuatan nk buat semua tu... T_T Kisah aku dengan dia dah lama berlalu. Tapi kenapa rasa sakit hati aku tu tak hilang-hilang. Padahal dah dua tahun.. DUA TAHUN!!! T_T Kenapa aku masih teringat kat dia???? Aku benci bila ada perasaan macam ni.. Ya Allah Ya Tuhanku..padamkanlah ingatan ku padanya...hapuskanlah segala ingatanku kepada kenangan-kenangan masa lalu...Ya Allah..berilah aku kekuatan untuk hadapi semua ni...








"It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like

someone, and a day to love someone-but it takes a lifetime to forget

someone...."



0 comment:

Related Posts with Thumbnails

MY BIRTHDAY

Lilypie Kids Birthday tickers